TAIP ILGAI LAUKTA ŽINIA

03/11/2019

Pirmas echoskopas

Važiavau viena. Daktaras išsigandusiu veidu. Aš irgi, nes bijojau, kad vėl nepavyko. Jis ilgai žiūrėjo. Aš dar ilgiau nervinausi - "o gal neprisitvirtino, o gal ...". Miljonas minčių. O jis tiesiog atsuko ekraną į mane ir sako "Žiūrėk, vienas, du, ir va - trys". Aš tik paklausiau "Kaip suprasti?!", jis sako "Trynukai. Bet dar nesidžiaukit, visko gali būti...".

"Žiūrėk, vienas, du, ir va - trys" 

Na ir viskas. Važiavau pas vyrą į darbą pranešti žinios. O jis reagavo geriau ir džiaugsmingiau nei aš! Apsikabinome, juokėmės ir džiaugėmės!!! 

jQuery Tlačítko na začiatok by William from Wpromotions.eu
© 2020 Trynukai.lt. Visos teisės saugomos
Powered by Webnode Cookies
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started