NĖŠTUMO DŽIAUGSMAI IR PABAIGA

03/10/2019

Pasibaigus toksikozei tiesiog gyvenimas nušvito! 

Nors žmonės gatvėje neatpažindavo, nes buvau absoliučiai sunykus, bet pradėjau vėl grįžti į gyvenimą. Dirbti, eiti, veikti ir t.t. Iki 24 nėštumo savaitės, kada pasakė, kad mano gimdos kaklelis trumpėja ir man lovos rėžimas iki tol, kol pagimdysiu. Už poros dienų po tos frazės buvo mūsų vestuvės! Kaip pagalvoju - bepročiai!!! Bet mes visada pasitikėjome ir savimi, ir jais. Sakėm, viskas bus gerai! 

Na ir nuo 25 savaitės pradžios gulėjau arba ligoninėje arba namuose. Ir taip iki 31 sav. 5d., kol man pradėjo bėgti vandenys ir finale parėjo tokio stiprumo sąrėmiai, kad epidūras buvo mano laukiamiausias draugas.

Bet mes visada pasitikėjome ir savimi, ir jais. Sakėm, viskas bus gerai! 

Vuolia! Nėštumas baigtas!

jQuery Tlačítko na začiatok by William from Wpromotions.eu
© 2020 Trynukai.lt. Visos teisės saugomos
Powered by Webnode Cookies
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started