Nešioklė LennyLamb

03/15/2019

NEŠIOKLĖ. Niekada nemaniau, kad kartais būsiu tokia super mama, kuri norės pribėgti prie mamos, kurios vaikas tiesiog kabo ant klyno, ar net kojos viena labiau išlindus, kita mažiau.. Arba vaikas iš vis kreivai šleivai įsitaisęs ir t.t. 


Aš vis susilaikau, tyliu, vis bandau sau pasakyt mintyse "na ji tiesiog nežino, čia jos reikalas, ne mano". Ir aš klydau, fotosesijai buvau sudėjus vaikus porą kartų į nešiokles, kurios nebent lėles nešioti skirtos.

Mūsų nešioklė skirta vaikams nuo 3 mėnesių iki, manau kol sedės, nes ji iki 20 kg. Kai turime Emiliją, kuri sveria 9 kg, ir mėgsta būti ant rankų, tai yra nerealiai patogus dalykas! Ypač, kai su trimis vaikais dviejų rankų, ar net ir keturių rankų neužtenka! 

Nešioklė LennyLamb firmos, nerealios medžiagos, o pirkta Nešiokime.lt 


Mamos, tik noriu pasakyti, nepridarykime nei sau, nei vaikui bėdų. Domėkites, kalbėkite ir nešiokite vaikus saugiai. Bėja, esu bandžiusi 3 kitas nešiokles, ir ši man yra pati patogiausia, nes jos petnešos yra su storu paralonu (man taip atrodo) viduje! 

P.s. Žinau, liemens diržą reiktų pakelti šiek tiek aukščiau, bet pasakykite mano vyrui, nes jam nepatogu sako aukščiau, o taip labai gerai.

www.nesiokime.lt

jQuery Tlačítko na začiatok by William from Wpromotions.eu
© 2020 Trynukai.lt. Visos teisės saugomos
Powered by Webnode Cookies
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started