MOTINOS PIENAS IR TRYNUKAI

03/10/2019

Dabar kai tai rašau, atrodo keista, kaip viskas pasikeičia gimus vaikams. Kol dar neturėjau vaikų tikrai nemasčiau, kad maitinsiu savo pienu ir taškas. Visiškai dėl to neapsikroviau, ir maniau, kaip bus - taip. Ir man pavyko. 


Aš savo trynukus išmaitinau 7 mėnesius, dabar atrodo - galėjau daugiau!!! Kodėl pasidaviau? Matyt, toks sprendimas mane tuo metu padarė laimingesne, nei maitinant. Aš tokios nuomonės, kad auginant vaikus turi jaustis komfortiškai ir laimingai, ir jei mano pienas bus išverktas per kančias - kam reikia?

Nuo ko viskas prasidėjo, kad iš karto supratau, kad trynukų nebandysiu maitinti iš krūtinės? Nes tiesiog neturiu trečios krūtinės. O kad jie gyventų pagal rėžimą ir viską darytų vienu metu - žinojau, kad 100 % to reikia. Todėl iš krūtinės jiems valgant to padaryti man nebūtų pavykę. Tad maždaug apsiskaičiavau kada turėčiau gimdyti, išsinuomojau Medela ligoninės lygio, bele kokio stiprumo, pientraukį ir tik pagimdžius, tos pačios dienos vakare pradėjau savo krutinę maigyt.. Viena, dvi, trys dienos ir labai nesisekė, bet po 1, 2, 3, po to net 10 ml nešdavau vaikučiams. Ir taip kas 3 val., visą parą. 

Kodėl to reikėjo? 

Nes jie netoleravo mišinio. Nuėjus į reanimaciją su švirkštu prie mano akių per vamzdelį ištraukdavo iš jų skrandukų nesuvirškintą mišinį... Donorinio pieno nenorėjau (nors tikrai nesakau, kad jis blogas!) bet tiesiog, aš žinojau, kad galiu, kad tai mano vaikai, ir aš privalau sugebėti duoti jiems maisto! Praėjus porai savaičių aš pieno turėjau ne tik tam kartui, o jo turėjau visa šaldymo kameros stalčių. Mane pagavo šioks toks azartas, ir norėjos, atrodo, visam gyvenimui "primelžt". O staigmena buvo po to ta, kad jie nelabai gėrė mano pieno atšildyto, nes jis buvo šlykštaus skonio, ragavau. 

Žodžiu, baiginėjantis mėnesiui, kada turėjau Medelą, pradėjau domėtis, kokį pientraukį pirkti... Ir šalia palatos draugė papasakojo apie Spectra pientraukį. Užsisakinėjau per amazon.co.uk, per 3 darbo dienas gavau, ir man tai buvo džiaugsmas lyg nusipirkus Furla tašę. Tylus, gražus, pakraunamas, nors ir nemažas, bet toks galingas! Įvairios traukimo funkcijos, stiprumas ir t.t. 

Na ir ką, viskam nusistovėjus, pieno pritraukdavau finale 400 - 500 ml kartais, jei kas 4 val., tai ir 500 - 600 ml.

Aš tokios nuomonės, kad auginant vaikus turi jaustis komfortiškai ir laimingai, ir jei mano pienas bus išverktas per kančias - kam reikia?

jQuery Tlačítko na začiatok by William from Wpromotions.eu
© 2020 Trynukai.lt. Visos teisės saugomos
Powered by Webnode Cookies
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started