DIAGNOZĖ IR GYDYMAS

03/10/2019

Praėjus dar vienam mėnėsiui nusprendžiau keisti daktarą. Domėjausi, "googlinau" ir sužinojau apie tokį daktarą RIMANTĄ GRICIŲ, dirbantį Baltijos Amerikos Klinikoje. Papasakojus jam savo istorija, po 5 min net neapžiūrėjus jis man pasakė, kas man yra. Apžiūrėjus viskas tik pasitvirtino - POLICISTINĖS KIAUŠIDĖS

O kodėl ta daktarė, kuri man atliko laparoskopiją to nematė?! 

Tai yra priežastis nepastovių menesinių, tai yra priežastis, dėl ko negaliu pastoti, nes folikulai pas mane tiesiog neužauga - nėra ką apvaisinti. Daktaro žodžiai buvo "Natūraliai pastoti gali, bet gali tekti laukti ir 10 metų, o gal ir daugiau. Bet vėliau gali tekti imtis drastiškesnių pagalbinių priemonių". Pasitarus su vyru nusprendėme, kad dabar yra tas laikas, kai norime abu. Ne po 3 metų ir ne po 10 metų. O dabar ! 

"Natūraliai pastoti gali, bet gali tekti laukti ir 10 metų, o gal ir daugiau. Bet vėliau gali tekti imtis drastiškesnių pagalbinių priemonių" 

Gydymas nėra lengvas ir trumpas

  • Pirmąjį mėnėsį, skatinant ovuliaciją tabletėmis, to nepakako. Folikulai neužaugo iki reikiamo dydžio. 
  • Antrąjį mėnesį tablečių dozė buvo padidinta - suveikė, bet vaisingomis dienomis dar turėjome leisti vaistus man į pilvą ir tuomet dar nurodytomis dienomis "gaminti".
  • Tada porą savaičių gerti tabletes, išsaugojančias vaisių iščiuose. 
  • Na ir po poros savaičių pasirodyti daktarui.
jQuery Tlačítko na začiatok by William from Wpromotions.eu
© 2020 Trynukai.lt. Visos teisės saugomos
Powered by Webnode Cookies
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started